7 kwietnia 2009
Jak wcześniej anonsowaliśmy, publikujemy pełne menu obiadowe i balowe. Jak tylko sekcja artystyczna zakończy etap przygotowawczy, opublikujemy program widowiska rocznicowego. Zapraszamy do składania zgłoszeń.

  1. Obiad
    1. Miejsce - boisko LO pod namiotem imprezowym
    2. Stoły z ławkami (piwne), przykryte obrusami, dla 500-600 osób
    3. Menu
      1. mięsa do wyboru (de volaille, pieczeń z karkówki, sznycel drobiowy, udko kurczaka)
      2. ziemniaki
      3. zestaw surówek (kapusta pekińska, młoda kapusta, kapusta czerwona, ogórki w sosie winegret)
      4. napoje (kawa, herbata, woda mineralna)
      5. ciasto do wyboru (z kokosem, z wiśniami, jogurtowe z owocami, drożdżowe, jabłecznik)
  2. Bal Absolwentów
    1. Boisko pod namiotem imprezowym, sala gimnastyczna, budynek główny
    2. Stoły "zasiadane" z obrusami i zastawą porcelanową
    3. Stanowisko grillowe
    4. Trzy "barki" ze sprzedażą napojów chłodzących, piwa i wódki
    5. Obsługa kelnerska całości
    6. Menu
      1. dania ciepłe (sznycel z karkówki, sznycel po francusku, sznycel cesarzowej, sznycel po włosku, barszcz z pasztecikiem)
      2. napoje (soki, woda mineralna, napoje gazowane)
      3. owoce
      4. przystawki (patera z galantyną, patera z mięsami faszerowanymi, kabanosy, schab w galarecie, tymbaliki z kurczaka, udka faszerowane, ryba po kasztelańsku, ryba w ananasach, pstrąg wędzony, śledź po gospodarsku, rolmopsy, sałatka meksykańska, sałatka nicejska, sałatka Waldorf, foremki z ciasta z pastami, jaja z kawiorem, babeczki ze szpinakiem i podgrzybkami)

cdn...

20 marca 2009
Przedwczoraj odbyło się Walne Zgromadzenie członków Stowarzyszenia. Dyskusja była oczywiście zdominowana przez tematy zjazdowe. Między innymi postulowano wydłużenie czasu na zgłoszenia. W związku z tym Komitet Organizacyjny podjął decyzję o przesunięciu terminu składania zgłoszeń na 30 kwietnia 2009, zaś terminu wpłat na 15 maja 2009.

Jak pewnie zauważyliście, w serwisie zjazdowym pojawiła się możliwość wydrukowania gotowego, wypełnionego blankietu wpłaty. Oczywiście dotyczy to osób zalogowanych.

Wkrótce opublikujemy pełne menu obiadowe i balowe.
cdn...

5 marca 2009
Dzisiaj zakończyliśmy rozpoczęte w październiku 2008 roku pisemne powiadamianie o terminie VI Zjazdu i ogólnych warunkach uczestnictwa. Łącznie systemem kurierskim, koleżeńskim, pocztą tradycyjną i elektroniczną przekazaliśmy ok. 2500 zawiadomień. Stanowi to ponad połowę liczby wszystkich absolwentów LO. Korzystaliśmy z danych adresowych uczestników V Zjazdu, dokumentacji szkolnej oraz adresów e-mail rejestrowanych w naszym serwisie. Być może nie wszystkie nasze działania były poprawnie skoordynowane. Może otrzymaliście przesyłkę na nieaktualny adres i tylko życzliwość spowodowała, że dotarła do Was. Może nawet stało się tak mimo, że aktualne dane podaliście, rejestrując się w naszym serwisie. Przepraszamy. Staraliśmy się powiadomić jak najszersze grono i nie zawsze poszczególne osoby biorące udział w tej akcji korzystały z owoców pracy innych.

Wyjaśnijmy sobie jeszcze jedno. Zaproszeni na Zjazd są WSZYSCY Absolwenci! Ci, których adresów nie zdobyliśmy, również!
Jeśli ktoś nie otrzymał imiennego zawiadomienia i poczuł się pominięty - przepraszamy. Po prostu nie wiedzieliśmy, gdzie je wysłać. Zgłosić swój udział możecie zawsze, kontaktując się z nami dowolną metodą - listownie, e-mailem, telefonicznie. Ważne, aby zgłoszenie pozwoliło zidentyfikować osobę zgłaszającą się oraz określić z jakich elementów Zjazdu chce skorzystać.

I jeszcze jedna ważna informacja. Wysyłając wpłatę, wpiszcie w tytule wpłaty kogo ona dotyczy. Jeden przelew dotyczy czasami dwóch (lub kilku) osób i trudno to wtedy określić. Panie bardzo też prosimy o podawanie nazwiska z czasów licealnych. Dla każdego z Was to drobiazg, a nam bardzo ułatwi pracę.
cdn...

20 lutego 2009
Sekcja finansowa zakończyła proces kalkulowania kosztów Zjazdu. Zgodnie z kalkulacją koszty te wynoszą:

  1. Udział w Zjeździe - 70,- zł
    Kwota ta (identyczna jak w 1999 r.) zawiera koszty korespondencji, wydawnictwa zjazdowego "Nasze Myśli", zaproszeń, identyfikatorów, upominków okolicznościowych, oprawy widowiska okolicznościowego i innych wydatków organizacyjnych.
  2. Posiłek obiadowy - 30,- zł
    Kwota ta zawiera posiłek w formie szwedzkiego stołu, ciepłe napoje i ciasta.
  3. Udział w balu - 80,- zł
    Kwota ta zawiera koszt oprawy muzycznej, namiotu imprezowego, obsługi kelnerskiej, cateringu balowego (ciepły posiłek, ciepłe i zimne napoje, ciasta lub deser, przystawki i zakąski), dekorację sal.

Wybierając poszczególne opcje, zgodnie z treścią zgłoszenia, wpłata jednego uczestnika powinna wynosić:

  1. Wszystkie elementy - 180,- zł
  2. Udział i Bal (bez obiadu) - 150,- zł
  3. Udział i obiad (bez Balu) - 100,- zł
  4. Sam udział - 70,- zł

Wpłaty należy wnosić na konto Stowarzyszenia Absolwentów i Sympatyków LO
64-700 Czarnków, ul. Kościuszki 92
42 8951 0009 0003 4555 2000 0010

Kalkulacja zakłada pewną rezerwę, dzięki której sfinansujemy koszty stałe Zjazdu nawet przy mniejszej niż szacowana ilości zgłoszeń. Jeśli rezerwa ta nie będzie musiała zostać wykorzystana (ilość zgłoszeń będzie większa od szacowanej) przeznaczymy ją na inne działania statutowe Stowarzyszenia. Żadna z osób pracujących w Komitecie Organizacyjnym nie otrzymuje za swoją pracę jakiejkolwiek gratyfikacji.
Dziękujemy wszystkim za darowizny na "fundusz startowy", dzięki któremu Sekretariat mógł rozpocząć działalność, a w szczególności przeprowadzić akcję powiadamiania.
cdn...

20 stycznia 2009
W ciągu 2 miesięcy ubiegłego roku przyjęliśmy kilkadziesiąt zgłoszeń. Do końca stycznia roześlemy listy informacyjne do osób, których dane adresowe posiadamy. Zależy nam na zebraniu zgłoszeń do końca marca, bo od ich ilości uzależnione są koszty Zjazdu ( w tym ilość zamawianych upominków dla uczestników).
Sekcja redakcyjna kończy zbieranie materiałów do "Naszych Myśli". Trwają prace redakcyjno - korektorskie. Rozpoczęte zostało składanie wydawnictwa i projektowanie graficzne. Krystalizuje się także kształt widowiska rocznicowego, nad którym pracuje sekcja artystyczna. Sekcje Balu i warunków bytowych wspólnie zbierają i analizują oferty cateringowe. Na potrzeby Balu przewidują oni rozstawienie dużego namiotu imprezowego przykrywającego płytę boiska.
cdn...

30 października 2008
Od 1 listopada przyjmujemy zgłoszenia uczestnictwa.
Przewidywany koszt uczestnictwa wyniesie 100 zł od osoby (bez balu) lub 180 zł (z balem). O sposobie wniesienia opłaty powiadomimy później. Zgłoszenia można składać kilkoma drogami:

  1. Dla zarejestrowanych Absolwentów - po zalogowaniu dostępny jest formularz zgłoszenia.
  2. Jeśli nie jesteś zarejestrowany/a możesz wydrukować formularz, wypełnić go ręcznie i przesłać pocztą na adres Liceum lub faksem na numer 067 2552613
  3. Zgłoszenie można także przesłać pocztą elektroniczną na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Aby niepotrzebnie nie mnożyć korespondencji prześlij od razu kompletne zgłoszenie, zawierające Twoje decyzje o tym, z czego podczas Zjazdu chesz korzystać (obiad, bal, nocleg). Szczegółowe informacje prześlemy w Zaproszeniu.
Pamiętaj! Najpewniejszą drogą zapewnienia sobie dostępu do informacji jest rejestracja w naszym serwisie.

10 października 2008
Uruchamiamy serwis zjazdowy.
Poniżej prezentujemy skład Komitetu Organizacyjnego, planowany Program Zjazdu oraz formularz zgłoszenia uczestnictwa. O terminie rozpoczęcia przyjmowania zgłoszeń powiadomimy osobno. Zgłoszenia uczestnictwa w Zjeździe Absolwentów można także przesyłać drogą elektroniczną (e-mail) lub tradycyjną pocztą - dane adresowe w części "Kontakt".
Zgłoszenie powinno zawierać następujące dane (występujące w niżej udostępnionym formularzu): imię, nazwisko, aktualny adres, rocznik matury, nazwisko ze świadectwa maturalnego / ukończenia, zobowiązanie do pokrycia kosztów uczestnictwa i zgodę na wykorzystanie danych osobowych.

 

Pozdrawiamy

Zarząd SAWiS